Formulář hodnocení zákazníka (interní)
Formulář hodnocení zákazníka (interní)
Interní hodnocení zákazníka obchodním zástupcem.
Označení zákazníka
Zde vyplňte název zákazníka.
Hodnotitel
Jméno
Příjmení
1. V jaké míře si myslíte, že je zákazník důležitý pro skupinu SML?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
2. Jak hodnotíte důležitost zákazníka pro LIS z finančního hlediska?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
3. Jak hodnotíte důležitost zákazníka pro LIS z kvalitativního hlediska?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
4. V jaké míře je podle Vás zákazník spokojen s cenou poskytovaných produktů/služeb?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
5. V jaké míře je podle Vás zákazník spokojen s kvalitou poskytovaných produktů/služeb?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
6. V jaké míře je podle Vás zákazník spokojen s plněním termínů ze strany LIS?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
7. Jak hodnotíte schopnost zákazníka dodržovat termíny (součinnost, platba faktur)?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
8. Jak hodnotíte kvalitu komunikace se zákazníkem?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
9. Jak hodnotíte úroveň neformálních vztahů se zákazníkem?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
10. Jak hodnotíte součinnost zákazníka v průběhu zakázky?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
11. V jaké míře si myslíte, že bude zákazník nadále využívat produktů/služeb poskytovaných LIS?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
12. V jaké míře si myslíte, že bude zákazník poptávat další produkty/služby z portfolia LIS?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
13. V jaké míře se setkáváte se stížnostmi zákazníka na poskytované produkty/služby?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
14. Jak hodnotíte průměrnou závažnost stížností zákazníka na poskytované produkty/služby?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
15. Jak hodnotíte loajalitu zákazníka?
5 (nejlepší)
4 (lepší)
3 (dobrý)
2 (horší)
1 (nejhorší)
0 (nehodnoceno)
16. Subjektivní hodnocení zákazníka (pozitivní i negativní), přednosti a slabiny, které nezachytil formulář.